Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

Nem érkezett visszaigazoló email a vásárlásról

Amennyiben a vásárlást követően nem érkezett meg Önhöz a visszaigazoló email, kérjük, nézze meg a levelezőjében a SPAM mappában, sajnos előfordul, hogy a levelező oda irányítja.

 

Nem volt számla a csomagban, mi a teendőm?

A vásárlásról készült számlát a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük Önnek a csomag feladásakor elektronikusan. Kérjük, ügyeljen az e-mail cím helyes megadására.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?
  • Házhozszállítás esetén a fizetésre három lehetőség van:
  • Utánvétel - a futártól való átvételkor kell készpénzben kifizetni a terméket
  • Bankkártyás fizetés az oldalon - webáruházunkban bankkártyával is fizethet kényelmesen és biztonságosan az OTP bank SIMPLE felületén keresztül.
  • Előre utalás - a bankszámlánkra elküldött pénz beérkezését követően küldjük a terméket

 

Hol vehetem át személyesen a megrendelt terméket?

Csak webáruházként üzemelünk, személyes átvételre nincs lehetőség.

Köszönjük megértésüket!

 

Mi a teendő, ha meggondoltam magam, és nem szeretném mégsem a terméket, miután megnéztem?

Amennyiben az átvétel után megnézte a terméket, de nem felel meg önnek, vagy csak meggondolta magát, miután átvette, és szeretné a vételárat visszakérni, a termék kézhezvételének napjától 60 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól. Kérjük, az elállás közlésétől számított 60 napon belül juttassa vissza a terméket az alábbi címre: SEPA Magyarország Kft. 3281 Karácsond, Árpád út 4. a számlával vagy másolatával együtt.  Elállás esetén a termék visszaküldésének a költsége a Fogyasztót terheli. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli! A Szezonra Fel! kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. További információkat az elállásról a Jótállás és elállás menüpontban kaphat.

 

Milyen hosszú garancia van a termékekre?

A SEPA Magyarország Kft. minden termékére minimum 1 év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállás időtartama az alábbiak szerint alakul:

  • a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • c) 250 000 forint eladási ár felett három év

A jótállás minden esetben a számlával vagy másolatával, a kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállási jeggyel is érvényesíthető.

Az elállási nyilatkozatminta az alábbi linken letölthető: LETÖLTÉS

 

A termék meghibásodott, mi a teendő?

Sajnos nem áll módunkban, és egyes termékek esetében nem is lehetséges minden egyes darabot lepróbálni. Amennyiben a termék hibás, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben, és kollégáink a lehető leghamarabb intézkednek a termék kicseréléséről. Munkaidőben kollégáink egyeztetnek Önnel, és a lehető leghamarabb intézkedünk, futárt küldünk a hibás termékért. Kollégáink ellenőrzik a hiba lehetséges okát,  és amennyiben az nem szándékosság, vagy hibás használatból adódott, a lehető leghamarabb küldjük a csereterméket. További információkat a jótállásról a Jótállás és elállás menüpontban kaphat.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról az alábbi oldalon tájékozódhat: Vásárlási feltételek

 

Mikorra érkezik meg a megrendelt termék?

A termékeink raktáron vannak, így a megrendelés leadásától számítva 1-5 munkanapon belül kiviszi Önhöz a futár. Amennyiben ez idő alatt nem tudjuk teljesíteni a megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

Mely termékek vannak raktáron?

Szinte minden a weboldalon lévő termékünk van raktáron. Aminél esetleg készlethiány lép fel, vagy levesszük, vagy jelöljük a terméknél.